czwartek, 19 czerwca 2014

Wolny dzień = rozmyślania o życiu

Cześć, jest to mój pierwszy wpis na tym blogu. Pierwszy raz mam także do czynienia z platformą blogową blogspot.com. Dziś jest czwartek 19 czerwca , jeden z wolnych dni z uwagi na święto Bożego Ciała, dla mnie dzień bardzo ważny, ponieważ odważyłam się na założenie swojego miejsca w sieci. Jak już wspomniałam w tytule, takie dni jak ten niosą ze sobą wiele rozmyślań, które trzeba gdzieś przelać, aby nie zasłaniały sobą całej uwagi, myślę że będzie tutaj na to doskonałe miejsce. Jako, że jest to blog z cyklu tych życiowych, opartych na faktach autentycznych to jest mi ciężko podwójnie. Niektórym może się wydawać, że założenie bloga to bardzo prosta sprawa mamy guziki , filmiki i pełno instrukcji, które mogą pomóc, szkoda że nie ma podobnie z myślami, które przychodzą nie wiadomo skąd, narobią chaosu, uciekną i później wracają nie wiadomo kiedy i po co. Internet to największy wynalazek XXI wieku i chcę z niego skorzystać mądrze z korzyścią dla samej siebie bo tak się składa, że należę do grupy tych nieradzących sobie w życiu, nie mam psychiki ze stali, ani nie potrafię dostosować się do chyba najgorszego rynku, na świecie, a może w Europie. Jestem patriotką, zarówno kraju jak i swojego rodzinnego miasta, interesuję się wieloma rzeczami, które mnie otaczają, zadaję pytania nie zawsze otrzymując na nie odpowiedzi. Będę wdzięczna za każdą radę, motywacyjnego "kopniaka", czy zwykłe zainteresowanie się. 
Bloga moja-zwykla-codziennosc uważam za otwarty.


1 komentarz:

  1. Witaj! :)
    Nazywam się Dawid, chętnie będę śledził Twojego bloga, wiekowo zdaje mi się, że jesteśmy w podobnym wieku, a i problemy być może podobne, ale to zdaje się dopiero się okaże...

    OdpowiedzUsuń